Snadná reklamace

Nejste se zbožím spokojeni?

Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů od převzetí zásilky. Zboží, které vracíte, musí bý nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, máme právo na stržení určitého procenta z vrácené částky. 

Jak postupovat?

Vyplňte formulář pro vrácení zboží, který Vám byl odeslán společně s fakturou za zboží na Vaší emailovou adresu. Tento formulář pak společně s kopií faktury a nepoužitým zbožím v původním stavu se všemi visačkami zašlete zpět na adresu:

Be a princess

Rodvínov 131

37701 Jindřichův Hradec

 

Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?

Částku za vrácené zboží (bez poštovného) vám vrátíme nejpozději do 7 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí vráceného zboží. Ponechte si podací lístek do té doby, než vám od nás přijde potvrzení, že jsme balíček přijali.

Potřebujete jen jinou velikost či chcete jiné zboží?

Pokud si přejete jinou velikost či jiný model, předem nás kontaktujte. Společně se pak na postupu výměny domluvíme. 

 

Reklamace

Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 704 726 742 nebo e-mailem info@beaprincess.cz) a zároveň zašlete zboží jako doporučenou zásilku (ne jako balík do ruky či na poštu!) na adresu:

Be a princess

Rodvínov 131

377 01 Jindřichův Hradec

 

V balíčku nesmí chybět kopie faktury a důvod reklamace, který uvedete ve formuláři pro vrácení zboží, který jste dostaly společně s fakturou na Vaší emailovou adresu.  Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět a zašleme doklad o přijetí reklamace. Všechny reklamace vyřizují naši zaměstnanci ve spolupráci s dodavatelem.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

Poštovné v případě reklamace

V případě oprávněné reklamace vracíme celou částku i s poštovným. 

V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat: + 420 704 726 742 nebo e-mailem info@beaprincess.cz.

+420 704 726 742